#1 - Anonym

Jag läste en blogg du hade förut. Gjorde det till en vana att gå in där ibland och den vanan satt i även långt efter att du tagit bort den elr gjort den privat elr vad det nu var. Den vanan satt i även om det blivit allt mer sällan. Men så gick jag in där igen nu och hittade hit. Jag ville bara säga att jag är glad för det. Din blogg gör att jag känner mig mindre ensam och på något sätt får just känslan av det mig nästan lite inspirerad. Tror jag har varit mer/mindre deprimerad i några år och idag tog jag sönder min mobil och det kanske är banalt men jag kände bara att nej, det här vill jag verkligen nt deala med nu också. Men nu blev jag typ lite gladare.

Jag vet inte om det här är ett intrång i ngt privat och i så fall ber jag om ursäkt. Ville bara säga att jag blev glad

Svar: Nej, inget intrång. Tack för den fina kommentaren.
Vincemeister